Totó - Góltotó program jellemzői
- A program tartalmazza a hagyományos hibapontos kulcsos játékot totóra és góltotóra. A kulcsok nem előre elkészítettek (nem kell fájlból betölteni), hanem a szoftver kiszámolja a kijelölt tippek alapján, így nem kell további kulcsokat vásárolni az különböző játékmódokhoz.
2. A kulcs kiszámolása előtt megadhatunk egy százalék értéket, amellyel jelentősen csökkenthető a szelvényszám egy adott játékmódnál, bár így a hibapontos kulcs alatti találat is kisebb százalékkal, de előfordulhat. Példa: egy hibapontos rendszert 75%-ban használjuk, a szelvényszám/oszlopszám felére csökken (a teljes 100%os játékhoz képest), de ez azt jelenti, ha a tippjeink helyesek voltak, akkor 75% a valószínűsége, hogy egy hibánk van, és 25% hogy két hibánk is van.
3. A fogadási szorzók, vagy a meccs végeredmény valószínűségek beírásával lényegében megadhatjuk az esélyes csapatokat. A tippek megadása után megjeleníthetjük a szelvények/oszlopok valószínűségi görbéit, amelynél baloldalt a legvalószínűtlenebb (összes vagy közel összes nagycsapat nem tudott győzni) jobb oldalt a legvalószínűbb (összes vagy közel az összes nagycsapat győzött) szelvények/oszlopok vannak. A grafikonon kijelölhetünk egy sávot (pl. középen, ahol van pár esélyes csapat győzelem és pár kis csapat győzelem is), és így leszűkítve az alaptippünket, ezt a sávot játszhatjuk meg hibapontosan, vagy akár az összes sávba eső szelvényt/oszlopot is legenerálhatjuk.
4. A kijelölt alaptippünket meg is szűrhetjük: 1-es X és 2-es értékekre tól-ig határok adhatóak. Egy fontos újítás, hogy „meglepetések” és „papírformák” szelvény/oszloponkénti darabszámára is határokat szabhatunk. Pl. 2-től 4 db „meglepetés” szűrés után csak azok a szelvények maradnak meg az alaptippjeink közül, amelyeknél legalább 2 de maximum 4 esetben az esélyes csapat nem tudott győzni.
5. A szűréses, hibapontos, és grafikon sávkijelöléses játékok kombinációkban is használhatóak. Pl. ha az alaptipp megadása és szűrési feltétel után 1 hibapontos szelvények lettek legenerálva, akkor ha az alaptippünk helyes és szűrési feltételünk is, akkor a játékban maximum 1 hibánk van (azaz totónál 12-es találat biztos).
6. A fogadási szorzók vagy meccs végeredmény százalékos esélyek megadása után a program színekkel jelzi a nagyon/közepesen esélyes kis valószínűségű és nagyon kicsi valószínűségű értékeket: ezek sorrendben sötét és világoszöld sárga és piros színek ( 1. sötétzöld/nagyon esélyes/”papírforma”; 2. világoszöld/esélyes/”félpapírforma”; 3. sárga/kicsi valószínűségű/”félmeglepetés”; 4. piros/nagyon kicsi valószínűségű/”meglepetés” ) .
7. Egy szűkebb alaptipp megjelölés után egy-kettő vagy több ponton különböző szelvényeket/oszlopokat is hozzávehetünk a kezdeti tippjeinkhez . A hozzávételnél kizárhatjuk a valószínűtlennek tartott végeredményeket. Az így kapott szelvényekre/oszlopokra szűrést és grafikai kijelölést, hibapontos játékot játszhatunk.
8. A meccs esélyek megadása után valószínűségi elemzéseket nézhetünk, például milyen valószínűséggel mennyi meglepetés várható. A legenerált szelvények nyerési esélyeit is megtekinthetjük.
Demó verzió letöltés
A szoftver használatához szükséges feltelepíteni a Microsoft keretrendszerét:
https://www.microsoft.com/hu-hu/download/details.aspx?id=17851